• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Har alla härinne fast jobb eller hur gör ni?

Bliskuldfri

Viktig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
18 Augusti 2019
Meddelanden
98
Mottagna reaktioner
88
Poäng
227
Hej jag har länge undrat en sak här inne. Jag läser jämt att folk skriver till andra att du ”borde” få ett lånerbjudande när anmärkningen försvinner osv.

MEN nu till min fråga har alla här inne fast jobb? Eller ljuger ni vid ansökan?

mitt största problem är just de, jag har aldrig haft någon anmärkning, alltid betalat i tid, aldrig haft stora lån/skulder, jo billån på 100 tusen de är allt MEN jag saknar fast jobb därför typ ingen vill erbjuda mig nåt. Uc betyg har alltid legat mellan 1-2% årsinkomst 250-300tusen

sökte sms-lån en gång i tiden och skrev jag hade fast jobb då fick jag tillbaka att jag var tvungen att skicka bevis på att eller lönespec eller vad de nu va
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Jag har fast anställning, så har aldrig ljugit om det i en låneansökan. På thorn fick jag lån när jag hade timanställning men då visste dom om det.
 
K

kan ha fel

Gäst
Poäng: 0
Hej jag har länge undrat en sak här inne. Jag läser jämt att folk skriver till andra att du ”borde” få ett lånerbjudande när anmärkningen försvinner osv.

MEN nu till min fråga har alla här inne fast jobb? Eller ljuger ni vid ansökan?

mitt största problem är just de, jag har aldrig haft någon anmärkning, alltid betalat i tid, aldrig haft stora lån/skulder, jo billån på 100 tusen de är allt MEN jag saknar fast jobb därför typ ingen vill erbjuda mig nåt. Uc betyg har alltid legat mellan 1-2% årsinkomst 250-300tusen

sökte sms-lån en gång i tiden och skrev jag hade fast jobb då fick jag tillbaka att jag var tvungen att skicka bevis på att eller lönespec eller vad de nu va

Hur länge har du vart anställd på samma ställe ?
 

Bliskuldfri

Viktig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
18 Augusti 2019
Meddelanden
98
Mottagna reaktioner
88
Poäng
227
Typ 80-90% av alla medborgare har ett fast jobb så det är väl inget konstigt?
Jo många har ju de men med tanke på att 90% av alla här verkar vara lyxfällafall kan man undra om folk har jobb här? Isåfall borde man inte vara så desperat efter lån sms-lån som folk är här inne
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Jo många har ju de men med tanke på att 90% av alla här verkar vara lyxfällafall kan man undra om folk har jobb här? Isåfall borde man inte vara så desperat efter lån sms-lån som folk är här inne

men snälla du kan väl läsa själv varför de flesta på det här forumet har problem, spelmissbruk! Idiotisk kommentar från dig
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Jo många har ju de men med tanke på att 90% av alla här verkar vara lyxfällafall kan man undra om folk har jobb här? Isåfall borde man inte vara så desperat efter lån sms-lån som folk är här inne
Kanske många är här har problem med spel, shopping eller liknande. Eller problem att hålla budgeten
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Jo många har ju de men med tanke på att 90% av alla här verkar vara lyxfällafall kan man undra om folk har jobb här? Isåfall borde man inte vara så desperat efter lån sms-lån som folk är här inne

Haha du får ju inte lån om du inte har jobb och fast inkomst. Är du provanställd så har du ofta en lägre lön, dessutom skulle jag säga (och jag har hängt här 10 år) att genomsnittsinkomsten på det här forumet är bra mycket högre än snittet i landet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp